Disse workshops giver deltagerne en række af de allerbedste værktøjer, teknikker og praktiske færdigheder til at opbygge et langtidsholdbart brand – fra et solidt fundament til strategi og udtryk. Gennem årene har vi testet og arbejdet med en bred vifte af metoder. Her tilbyder vi et nøje udvalg af det allerbedste.

HAR DU ELLER I SÆRLIGE ØNSKER SKRÆDDERSYER VI ET FORLØB, DER PASSER PRÆCIS TIL JER.

VI GLÆDER OS TIL AT DELE VORES VIDEN & ERFARINGER MED JER. 

VELKOMMEN!

DE ALLERBEDSTE VÆRKTØJER & METODER TIL AT SKABE DET STÆRKESTE BRANDFUNDAMENT

––––

LOKATION: København
PRIS: 8.250,- pr. pers.
(ex. moms, inkl. forplejning)
TIDSPUNKT: 9-15:00
MIN PERS: 6+

Et stærkt brand starter indefra. I denne workshop arbejder vi med at definere jeres brand-DNA – hvad er jeres formål, og hvad gør jer unikke? Gennem udvalgte øvelser skaber vi et solidt fundament, der fungerer som kompas for jeres brand.

KONTAKT OS

DE ALLERBEDSTE VÆRKTØJER & METODER TIL AT SKABE DET HELT RIGTIGE UDTRYK TIL DIT BRAND & DIN FORRETNING.

––––

LOKATION: København
PRIS: 8.250,- pr. pers.
(ex. moms, inkl. forplejning)
TIDSPUNKT: 9-15:00
MIN PERS: 6+

Et brand skal både ses og mærkes. I denne workshop arbejder vi med værktøjer, der former jeres visuelle og kommunikative udtryk, så brandet skiller sig ud og skaber en tydelig rød tråd på tværs af kanaler.

KONTAKT OS

DE ALLERBEDSTE VÆRKTØJER & METODER TIL SUCCESFULD LANCERING.

––––

LOKATION: København
PRIS: 8.250,- pr. pers.
(ex. moms, inkl. forplejning)
TIDSPUNKT: 9-15:00
MIN PERS: 6+

I denne workshop arbejder vi strategisk med, hvordan jeres brand går i luften. Vi udvikler en klar lanceringsstrategi med fokus på målgrupper, kanaler og storytelling – og omsætter den til en konkret plan, så jeres brand får en stærk og målrettet position i markedet.

KONTAKT OS

MASTERCLASS · SESSION 1
Mar
12

MASTERCLASS · SESSION 1

Brandfundament og - identitet

  • Identifikation af brandet: Forståelse af brandets essens, formål, værdier og løfte til kunderne.

  • Dybdegående forståelse af målgrupper og deres forventninger til et brand.

View Event →
MASTERCLASS · SESSION 2
Mar
12

MASTERCLASS · SESSION 2

Brandopbygning og differentiering

  • Positionering: At skabe en unik positionering i markedet og differentiere brandet fra konkurrenterne.

  • Brandarkitektur: Opbygning af en stærk og sammenhængende brandarkitektur for en robust identitet.

View Event →
MASTERCLASS · SESSION 3
Mar
12

MASTERCLASS · SESSION 3

Brandoplevelse og visuel Identitet

  • Visuel Identitet: Skabelse af en visuel identitet, der afspejler brandets kerneværdier og differentiering.

  • Brandoplevelse: Design af en troværdig brandoplevelse på tværs af alle touchpoints.

View Event →
MASTERCLASS · SESSION 4
Mar
12

MASTERCLASS · SESSION 4

Brandfundament og - identitet

  • Identifikation af brandet: Forståelse af brandets essens, formål, værdier og løfte til kunderne.

  • Dybdegående forståelse af målgrupper og deres forventninger til et brand.

View Event →